środa, 10 października 2012

Madance'owe pytania #1

Kogoś przypomina?
Najpierw część informacyjna. Jak zapewne widzieliście, znowu zmienił się wygląd bloga. Być może zmienię go jeszcze parę razy. Ale na razie jest taki.
Teraz, o co tu chodzi. Takie posty będą polegały na tym, że będę zadawała Wam pytania. Wy będziecie odpowiadać w komentarzach. Pytanie mogą być różne, od tych całkiem normalnych, do takich co by się Pinkie nie powstydziła. Więc tak:
Pytanie 1
Przychodzisz sam do domu. Nikogo w nim nie ma. Nagle zrobiłeś się głodny. Idziesz do kuchni i widzisz Juliusza Cezara krojącego chleb latarką. Co robisz?

W tym poście pytanie będzie jedno, bo na więcej nie mam czasu.

7 komentarzy:

  1. Proszę, żeby użył łyżki i zrobił mi kanapki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę go , żeby opowiedział kawał, a w między czasie jem popcorn xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Daję mu lepszą latarkę i proszę żeby mi zrobił coś to pożarcia xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam śpiewać "Laughter Song" i gdy już odwrócę jego uwagę zabieram kanapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę go, żeby zrobił mi podświecaną kanapkę XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Uciekam do pokoju xD Nie lubię obcych xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.