sobota, 6 października 2012

My OC

Wybaczcie za tamten post. Nie ten guzik nacisnęłam.
Epic
Ale dzisiaj nie o tym. Bo dzisiaj... Będą moje OC. Wstawiam je tylko i wyłącznie dlatego, że oba występują w fanficku. Jeden już niedługo. Have fun!



Imię: Victory
Płeć: Klacz
Rasa: Alicorn
CM: Pacyfa
Coś tam o niej: Zachciało mi się stworzyć księżniczkę. Zakładam, że to dlatego, że Luna jest na księżycu, Cadance jest bohaterką, a Celestia... mniejsza o to. Większości dowiecie się w fanficku. Już i tak coś Wam pokazałam.
Imię: Diamond Fix
Płeć: Klacz
Rasa: Jednorożec
CM: Diament (szukać mi sie nie chciało)
Coś tam o niej: Odegra ona dosyć ważną rolę. O niej tym bardziej nie będę się rozpisywać, bo jest ważniejszą postacią niż Victory. O niej trzeba będzie się czegoś stopniowo dowiadywać.

I tyle. Być może OC pojawi się jeszcze jedno, ale pewne to nie jest. Wiem, że nie napisałam dużo, ale sami wiecie. Nie opisuje się wszystkiego od razu. O moim dzisiejszym dniu wieczorem.
I tak, to było coś speszyl (mówiłam pisałam, że to wcale speszyl nie jest).

Tapeta na dziś
Tak samo jak wczoraj, epicko zaczęliśmy, epicko skończymy.

4 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.