poniedziałek, 8 października 2012

Dzisiaj, w poniedziałek...

A dzisiaj Celestia
Wróciłam ze szkoły. Jak zwykle nic ambitnego z niej nie wyniosłam.
1.W-f - Kto wymyślił, żeby mieć w-f na pierwszej lekcji, no kto?!
2.Matma - Mnożenie i dzielenie ułamków dziesiętnych. Męczarnia...
3.Przyroda - Glista ludzka.
4.Angielski - Czyżby nuda?
5.Polski - Cały czas lektura. Jutro będzie sąd...
6.Religia - A może by tak mała klasówka na rozluźnienie, hm?
7.Kółko matematyczne - Rozwiązywanie zadań z Kangura.

Na przyrodzie i religii rysowałam humanizacje Diamond Fix. Oczywiście Laura musiała dodać coś od siebie.
I mam zaciesz, bo tu znalazłam pegasis.
Jeden z iście długi postów.
I taka informacja. Jak zapewne zauważyliście dodaje tzw. "Tapety na dziś". Jest to trochę inna wersja pomysłu z pewnego postu. I tak samo jak tam, jeśli chcecie tapetę z określonym kucykiem, piszcie w komentarzach. Na następny dzień powinna się pojawić. A na razie dodaje link z neonowymi tapetami.
Tapeta na dziś
Czyżby... Celestią zaczęliśmy, Celestią skończymy.

3 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.