piątek, 19 października 2012

Pinkie porwała tytuł

Run, Pinkie, run!
Na początek, tradycyjnie, szkoła. Na szczęście jest... WEEKEND!!!

1.Fakultet - Pisaliśmy próbny sprawdzian. Do 9:06
2. W-f - Trochę ucięło. Poszliśmy na plac zabaw i ja, Kasia oraz Kinga bawiłyśmy się na pajęczynie. W pewnym momencie zaczęłam na cały głos śpiewać piosenkę TiF:
Poprzez mokre drogi, z deszczem za pan brat,
Pędzi rój biedronek, szybko niczym wiatr

Pada deszcz, pada deszcz
Pada deszcz biedronek
W tym momencie się opanował i dokończyłam cicho. Po chwili to samo zaczęła śpiewać Kasia tylko około 5 razy głośniej. Oczywiście, w stosownym momencie się wyciszała.

3. Polski Religia - Nie miałam bo pisałam konkurs (napisałam go w pięć minut, ale to szczegół)
4. , 5. Informatyka - Gramy!!!

To były moje lekcje w dniu dzisiejszym.
Wątpię, żebym jutro napisała, bo najpierw mam podchody, a potem wyjeżdżam do Istebnej.

Tapeta na dziś
Swojego czasu nie lubiłam Fleur. Ale to się zmieniło...

3 komentarze:

  1. Postanowiłam zrobić zbiorówkę, bo na weekendzie jadę do Lwowa, więc w czasie wolnym będzie mi się nudzić. Będzie w wersji komputerowej. Piszcie w komach kim chcecie być (OC musi zostać opisane) i jeśli możecie to w jakiej pozycji.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.