sobota, 27 października 2012

Epic win

Będzie..
Już dzisiaj będzie "Royal Wedding".  Wolę tą nazwę niż to co Hasbro wymyśliło.


Oby nie spieprzyli Cadance, oby nie spieprzyli Cadance... I Krysi, i This Day Arii, i wielu innych ważnych osobistości/ piosenek.

Dzisiaj przyszła do mnie Basia i oprócz grania w Cluedo oraz na kompie, rysowałyśmy poniacze. Właściwie to ja rysowałam, a Basia mi mówiła co poprawić.

Wczoraj, kiedy zobaczyłam śnieg zaczęłam śpiewać:
Pada śnieg, pada śnieg,
Lepią się bałwanki.
K*rwa mać, k*rwa mać,
ktoś zaj*bał sanki.

Post krotki, ale czekam na MLP i nie mam siły pisać. Ach ta niecierpliwość. I brak innych, interesujących wydarzeń.

Tapeta na dziś
Tak, "mogłam się bardziej postarać" ale... ta niecierpliwość (taki ze mnie leń, że na niecierpliwość zwalam...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.