wtorek, 4 grudnia 2012

Post wtorkowy, to post wtorkowy

A róg poszedł na spacer
Paczem na tytuł- gratuluję sobie pomysłowości. Paczem na obrazek- lepszego już nie mogłam wybrać. Paczem na to co teraz piszę- jest to iście ambitne. Paczem na... Może przestanę już narzekać.

W szkole było coś, co nazywa się Dzień Śląski. Nie wiem kto wymyślił, żebyśmy przyszli ubrani w elementy stroju śląskiego, ale... Mój udział ograniczał się do białej bluzki i korali. Czarnych w rodzaju kolii. Więc ups.

I... i nie wiem co mam jeszcze pisać. Nie moja wina, że dzień ten był nudny.

Wszystkiego najlepszego Basia.

Pou wymiata. Dzisiaj z Kingą przyniosłyśmy telefony do szkoły i pobijałyśmy rekordy w grach. I kolejne pytanie do tych, co "poują" (jak to określa ma koleżanka):
Wasza ulubiona gra?
Moja Sky Jump.

Tapeta na dziś

4 komentarze:

  1. Food Drop, sku jump, i to gdzie sie strzela pou do tych samych pou o takim samym kolorze xD
    "A róg poszedł na spacer" I DIED BECAUSE IT'S TO FUNNY

    OdpowiedzUsuń
  2. "A róg poszedł na spacer"
    xDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie ma nic fajnego na tego głupiego symbiana ?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol, moja BF tez się nazywa Basia i ma urodziny 4.12 xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.