środa, 12 grudnia 2012

Do you Pojebasia?

Trololo
Dzisiaj jest środa, co oznacza, że jutro jest czwartek, co oznacza, że pojutrze jest piątek, co oznacza, że popojutrze jest sobota. Coraz lepiej.
1.Muzyka- W sobotę jakiś pojebasia koncert. 
2.W-f- Siatkówka ciągle. W sposób jak najbardziej nudny. 
3.Matma- Dostaliśmy jakieś ćwiczenia. Dokończyłam Celestię i Lunę, i zaczęłam Rainbow Dash.
4.Angielski- Dokończyłam RD. Nie jest zła. Lepsza niż Luna, którą i tak tu wrzucę (nwm kiedy). 
5.Polski- Coś krótko pisze. Nuda is everywhere. 
6.Religia- Nie było. Był konkurs z angla. Sam konkurs (pisało się go 45 minut) napisałam w 20, łącznie z przerwami na gadanie. Nikomu to nie przeszkadzało. Zostałam do końca i gadałam z Kasią, Basią i panią. Wytłumaczyłam wszystkim, że słowo "pierdolisz" oznacza w staropolskim "opowiadać bajki". Powiedziałam do Basi "spierdalaj", a potem zaznaczyłam, że chciałam się poczuć jak statystyczny Polak. Kasia zauważyła Chomika (przezwisko związane z nazwiskiem). Powiedziałyśmy jej (ja i Basia), żeby posłała mu całusa. On akurat wtedy się odwrócił. I zaczął uciekać. Kasia była załamana. A resztę naszych rozmów... zapiszę sobie w głowie. Nie chce mi się wszystkich pisać, bo by to za dużo miejsca zajęło. 

Ustaliłam już listę do tapet. Zawiera ona 20 pozycji. 
Jako pierwsza wystąpi...
RANDOM
Tapeta na dziś
Z lekka spóźniona. Ale mniejsza. Za którą drużyną wy być? 

5 komentarzy:

  1. "Dzisiaj jest środa, co oznacza, że jutro jest czwartek, co oznacza, że pojutrze jest piątek, co oznacza, że popojutrze jest sobota."
    Chcę popojutrze c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciółka tak napisała w swoim pamiętniku jak miała 8 lat i się z tego śmiałyśmy cały dzień.

      Usuń
  2. a ja se choruję, i mam dłuuugi weekend, trolololo xd

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.