czwartek, 6 grudnia 2012

Sueno,Swag i Chomicek lubią me tytuły

Problę?
Dzisiaj jest czwartek, co oznacza, że jutro jest piątek, co oznacza, że pojutrze jest sobota.


A dzisiaj nie chce pisać posta. Wcześniej nie miałam czasu, a teraz ustalam z Kasią gdzie pojedziemy na lodowisko.

Jutro postaram się zmienić nagłówek. Tylko najpierw muszę go zrobić.

I przepraszam, że rzadko komentuje wasze posty, ale często przeglądam z telefonu, a nie chce mi się pisać.

I szczęśliwych Mikołajek. Tak, jest już prawie koniec, ale mniejsza.

I tyle. Krótki post, ale jak mówiłam: Nie mam czasu.

Happy day and may the odds be ever in your favor!

5 komentarzy:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.