piątek, 28 grudnia 2012

Moootylem jeeeesteeeem

Taka bista koszulka

Hejo!

W końcu pobrałam sobie Skype (zapamiętaj: to co masz zrobić jutro, lepiej zrobić dzisiaj). Konto już miałam, więc jest git. Wygrzebałam stary mikrofon i będę gadała z Basią.

Dzisiaj w końcu przyszły Sim City. Cały dzień grałam. Ogólnie jakaś odmiana, więc może będę normalniejsza.

Byłam też na Hobbicie. Mi się podobało, ale wytłumaczy mi ktoś, dlaczego z czech (3) książek zrobili czy (3) filmy, a z jednej, o połowę chudszą niż jedna z tych czech (3), zrobili jeden film, który trwał czy (3) godziny, a jeszcze będą następne część/ci? Czy to może ja jestem taka niekumata?

Wiendz...
OCTAVIA
Tapeta na dziś
Muzykalnie

5 komentarzy:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.