piątek, 17 maja 2013

Czasami by zrozumieć swoją teraźniejszość, trzeba wrócić do przeszłości. A tym razem rzeczy mogą potoczyć się inaczej.

Moja obecna tapeta na telefonie
Akurat przechodziłam pewien poziom, ale posiadam niezbyt miłego buga. Mianowicie, kiedy postać wynurzyła mi się z wody wskaźnik powietrza wciąż jej malał. Będę musiała przejść ten kawałek dosyć szybko jeśli mam się "uratować". Ale czego to się nie robi dla przejścia gry...

Tia
Nie ma z kim pisać. To jest takie przykre. Co wiąże się z tym, że będę za chwilę musiała sobie wynaleźć jakieś ambitne (z pewnością...) zajęcie.
Taki troll


Pewne pytanie na facebook'u:
"Plakaty w tym BRAVO: Selen Gomez, Łozo, "Intruz" i "Pamiętniki wampirów". A kto ma znaleźć się na plakatach w następnym numerze?"
Na pozycji czwartej: "Beka z fanek One Direction" Pozdro
I don't want to live on this planet anymore
Dzisiaj krótki post, bo tak. Nie chce mi się za bardzo teraz pisać... Wena zmienną jest.

2 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.