poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Pierwszy post - ważna rzecz

                                                         Witam!
 Jeśli to czytacie to znaczy, że jesteście na moim nowym blogu. Tak, liczcie na to, że w tym poście ( i nie tylko...) będę Was śmiertelnie zanudzać. Teraz trochę o mnie:  
-Mam na imię Marysia (być może logiczne)
-Mam dwanaście lat (opis)
-Jestem wielką fanką kucyków Pony (także opis)
Na razie wystarczy. 
Blog będzie o wszystkim i o niczym, że tak powiem (errata: napiszę). Będzie trochę o mnie i o moim życiu, trochę o kucykach (oczywiście). Być może będę pisać fanfiki (na jeden mam pomysł, pierwszy rozdział już gotowy, tylko niestety przesiaduje w Istebnej). 
I to chyba tyle na pierwszy, najtrudniejszy post.
Żegnam i całuję  życzę miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.