poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Pony Personality Test

Dzisiejszy, niezbyt długi post będzie poświęcony *fanfary* Pony Personality Test. Usłyszałam o nim tu i postanowiłam go przetestować na sobie.
Wynik był niespodziewany, mianowicie wyszła mi...

Rainbow Dash...
Była to ukryta prawda o mnie, jak się okazało.
Potem była Rarity (WTF?!)
AJ
Pinkie
Twilight
i Fluttershy (co było dla mnie dużym zdziwieniem - ja, najbardziej strachliwa osoba w klasie, jest Rainbow Dash i nie ma w sobie nic z Fluttershy?)

Moje wyniki na obrazku:
Oraz link: Test
I jeśli ktoś chce dokładniej przeczytać: Wyniki
I to tyle.
Żegnam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.