czwartek, 30 sierpnia 2012

A mnie nie ma i nie ma..

Właśnie się skapnęłam, że jak nie mam pomysłu na tytuł to daję "Krótkie #?" Dobra, nie będzie i tak.
Ten kawałek był pisany jeszcze zanim pojechałam, post zamierzałam dać wcześniej.No i miał być krótszy... 

Zapraszam do czytania
Zakochałam się w tym zdjęciu:
Cadance i RD ♥  
Jeden z głównych powodów jest taki, że Cadance i Rainbow Dash są moim ulubionymi kucykami.
                                                           _____________________
Ta część postu była pisana jeszcze zanim wyjechałam do babci. Nie miała czasu jej dokończyć, więc dokończam teraz.

Dawno, dawno temu... czyli w sobotę byłam w Realu. Kupiłam tam sobie mojego pierwszego BB. Była nim...
Fluttershy!
Wszystko super, Fluttershy jest wysoko na mojej "Liscie kucyków", ale jest jedno ale.
Dlaczego ona wygląda jak Rainbow Dash?
W czasie pobytu u babci byłam na "Meridzie Walecznej".

A teraz
SYS



                     

1 komentarz:

  1. Fajny kucyk :3 Dziwnie że wygląda jak Rainbow Dash, ale i tak jest świetny :3

    Uuu... "Merida waleczna"... Muszę też kiedyś sobie obejrzeć :3

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.