wtorek, 18 września 2012

Kolejna inspirująca przemowa Madance

Pochodziłam sobie po blogach i znalazłam najsmutniejszą wiadomość miesiąca... RaWera kończy z MLP!
Wiem, że wy o tym wiecie już od dwóch dni ale... moja sytuacja jest znajoma.


 Wyobraźcie sobie łańcuch. Zwykły, najzwyklejszy łańcuch. Ogniwa w nim są naszymi blogami. A teraz wyobraźcie sobie, że najmocniejsze, największe ogniwo nagle się rozpada. Tak jest to blog RaWery. Nawet jeśli łańcuch uda się naprawić to będzie w nim brakowało właśnie tego ogniwa. Tego co łączyło wszystkie blogi, tego przez które powstało wiele nowych blogów. I go zabrakło.
  Będzie (i wiem, że nie tylko mi) mi bardzo brakowało RaWery. Ale jest to jej decyzja. Wierzę, że kiedyś jednak do nas powróci. Być może będę na to czekała na marne, ale będę.
 Więc teraz apeluję do Was, drodzy bloggerzy! Nie poddawajcie się ponieważ straty kolejnego bloga nie przeżyję.



Ta... kolejna inspirująca przemowa Madance...
Żegnam

3 komentarze:

  1. Mi też jest przykro, ze wszyscy usuwają blogi. A ja zrobię protest "nie usuwania blogów"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oł maj gat, inspirująca przemowa... XD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.