poniedziałek, 10 września 2012

Zero pomysłu na tytuł

Obiecałam, że będzie post to jest.

Już od dwóch miesięcy miałam tapety z kucykami. Dzisiaj postanowiłam to zmienić.

Postanowiłam też, że będę tu wrzucała moje "lekcyjne" rysunki. Z kucyków będzie to jedynie humanizacja, ponieważ, gdyż, moja klasa wprost nie cierpi kucyków. I ma też (klasa) zwyczaj pytania się: "A co rysujesz?", "Co tam chowasz? Nie bądź zgred, pokaż co tam jest!" i takie tam. Jeśli ktoś nie pokaże to zawsze znajdują sposób żeby i tak to zobaczyć. No więc... Sami rozumiecie ;). Rozumiecie też to, że moje rysunki ludów (zresztą kucyków też - o ile nie gorsze) nie są najwyższej jakości. Ale trochę bazgrania przyda się każdemu.

Do RaWery:
U nas też tak jest. Tyle, że tata od czasu do czasu uznaje, że za dużo czasu spędzam przy komputerze (co zresztą jest prawdą) i robi mi dzień bez komputera. Ale dzieje się to bardzo rzadko.

Przez weekend, musieliśmy napisać akrostych. Hasło to : Jutro w świat. Jutro (pff...) się dowiem jak mi poszło.

Mam wrażenie, że o czymś miałam napisać ale zapomniałam. Trudno, co najwyżej napiszę jutro.

Do jutrzejszego

1 komentarz:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.