wtorek, 4 września 2012

Which pony I am?


Z racji, że ostatnio popularne jest opisywanie cech jakie się ma z danych kucyków, ja też to zrobię.
Nie jest to może jakoś specjalnie ciekawe, ale dzięki temu dowiaduje się czegoś o osobie która to pisze.
Więc zaczynamy.


Twilight Sparkle
- Lubię czytać
- Uwielbiam wszystko co związane jest z magią
- Jestem punktualna
- Jestem systematyczna
- Muszę mieć wszystko odpowiednio zorganizowane i poukładane (co nie przeszkadza mi mieć bałaganu w pokoju)
- Jak ktoś ma fazę obrażania się na mnie mówi na mnie kujon

Rainbow Dash
- Ja chcę latać, ja muszę latać, ja uwielbiam latać!
- Jestem leniwa
- Uwielbiam się przechwalać
- Lubię uprawiać sporty
- Jestem chłopczycą
- Jestem lojalna 
- Tęcza! I like tęcza!
  
Fluttershy
- Jestem nieśmiała
- Jeśli chcę coś zrobić najpierw muszę poznać opinię przyjaciół
- Mówię chicho (i to bardzo)
- Nie jestem asertywna

Applejack
- Lubię jabłka ...
- Lubię zbierać jabłka :D
- Nie lubię kłamać (choć umiem)
- Nie boję się ubrudzić

Rarity
- Zanim wyjdę co chwila przeglądam się w lustrze
- Jeśli gdzieś jestem to co chwila sprawdzam stan mojej fryzury
- Jestem ogrooomną marudą
- Uwielbiam projektować stroje
- Nakładam na siebie mnóstwo kosmetyków
Pinkie Pie
- Uwielbiam się bawić
- Jestem w miarę zabawna
- I jestem szalona

Podsumowanie:
Rainbow Dash : 7
Twilight Sparkle : 6
Rarity : 5
Applejack/Fluttershy : 4
Pinkie Pie : 3

Wychodzi, że jestem RAINBOW TWITY

Piszcie w komentarzach, czy chcecie żebym opisała mój pierwszy dzień w szkole (ja wiem, że nie chcecie) .

Με αύριο !(Uwielbiam języki obce)

1 komentarz:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.