środa, 5 września 2012

Krótkie #3

 Ledwo wróciłam do szkoły a już tam nie chcę chodzić.
Kiedy wracam do domu to albo gram w Tomb Raider, albo w Simsy albo rysuje. Już nawet czytać mi się odechciewa. Jedyne co w szkole jest  fajne, to moja, Basi i Oli zabawa, do której zwerbowałyśmy pół klasy. I właśnie dlatego szkoła ma sens.

                                                   
 Dzisiaj na angielskim, polskim i religii narysowałam bohaterkę OS. Z racji, że nie posiadam skanera, zostałam zmuszona do robienia zdjęć aparatem, a następnie przesyłania ich na komputer. Przez to będzie nie najlepsza jakość. Jak do tego dochodzi brak umiejętności rysowania to nie jest zbyt fajnie. Ale proszę :

Na tym jest dużo mojego dywanu
Więc oto mój iście długi post.
I pamiętajcie... Pinkie Pie tu jest...


4 komentarze:

  1. ''brak umiejętności rysowania"?!
    WTF?! Ty pięknie rysujesz ;3

    PS. Skąd ja to znam -.-
    Już mamy zadania domowe z Polaka, Chemii i... i...



    majcy 0.o
    AAAAA!!!!!!
    boję się majcy ;_;
    Przytulisz mnie? ;_;

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.