sobota, 1 września 2012

Trololo czyli Krótkie #2 [EDIT]

Łaziłam sobie po DeviantArcie i znalazłam pewien profil, a to jest jej najnowsza praca (5 z 6 księżniczek - nie ma tylko Pinkie).

To był mój bardzo kreatywny wstęp, w poście o bardzo kreatywnym tytule. Teraz także kreatywna dalsza część.
Rano łaziłam po internecie. Z nudów wyguglałam (ach, moje piękne słownictwo) gry z MLP. Jako, że w pierwszą grę (jakakolwiek by ona była) już grałam. Kliknęłam więc w drugą. Była to jakaś porąbana gra na minimini. Z nudów weszłam na stronę właśnie minimini +, a potem na kucykową. I sami zobaczcie.

Krótkie to krótkie -Pa, Pa!

[EDIT] Nasze ukochane MiniMini postanowiło Nas olać i jako nowy odcinek dać "Ponaddźwiękowe Bum".    
Premiera przesunięta na jutro. Zgredy jedne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.